Home

Ten portal istnieje tylko dzięki pracy wolontariuszy i dotacjom użytkowników
Jeśli uważasz, że ta strona nie funkcjonuje jak należy, zapraszamy do współpracy :)
Większość funkcji portalu jest dostępna dopiero po zarejestrowaniu się.
więcej

Shoutbox
vegantom: Nieraz lubię nasłuchiwać dźwięków otoczenia. Np. jak śpiewają ptaki, jeżdżą samochody, szczekają psy. :)
27.04.2023
TomTom: taki mindfullnes :) mi pomaga na depresję
27.04.2023
Tao: O widzicie, czyli jednak coś tam jest ;)
28.04.2023
Tao: Każdy ma jakiegoś bzika ;) tyle że nie wszyscy się do nich przyznają. Ja lubię zbierać kamienie, te ładne i te zwyczajne. Kiedyś w żwirze znalazłam kilka skamieniałości i takie tam. Wiele ciekawych rzeczy można znaleźć jak się człowiek oderwie od telefonu 😉
28.04.2023
TomTom: O skamieniałości, super :) Mam trylobita, gdzieś też miałem krąg mastodonta, ale niestety kupione, a nie znalezione :)
01.05.2023
TomTom: Dziwnie jest myśleć, że ten trylobit żył kilkaset milionów lat temu, a teraz stoi u mnie na półce xD
01.05.2023
Tao: Zdjęcia moich znalezisk wrzuciłam obok, na osi czasu, choć to nie wszystko 😉
01.05.2023
Tao: A jeśli chodzi o mastodonta to też coś znalazłam (nad morzem), ale nie wiem co to jest 🤔😉 choć robi wrażenie 🤩😎 zdjęcie na osi czasu 👉
01.05.2023
Tao: I jak tam majóweczka, byliście gdzieś ? Ja byłam nad Biebrzą, Warszawa też 😉😄
02.05.2023
Marianna: Nooo, ja byłam owszem. W domu 😄 (może nie przez cały czas. Spacery musiały wystarczyć🙂)
03.05.2023
vegantom: :) Też lubię spacery.
07.05.2023
Tao: Ech, nareszcie słońce ☀️ ☺️ u Was też było słonecznie ? Kurcze, mogło by być już ciepłej 🥴 mam nadzieję że czerwiec bardziej się postara 😉
08.05.2023
MilyGosc: Było bardzo cieplutko i w Szczecinie i we Wrocławiu
12.05.2023
Tao: Witaj MilyGościu 🙂 Szczecin i Wrocław są dość daleko od siebie, więc pewnie jakaś podróż 😉 ech, piękne miasta ☺️ Pozdrawiam
13.05.2023
Tao: Lato, lato wszędzie co to będzie, co to będzie 😉🌞🌞🌞🌞😄 Co porabiacie ? 😎
21.05.2023
Tao: Damianie, może jakiś wiersz z tej okazji ? 😉☺️🙏🏻
21.05.2023
MilyGosc: Tao, tak miła wycieczka. Odwiedzam piękne miejsca i miłe osoby. Czy jesteś miła? :D
22.05.2023
Tao: Ha ha, MiłyGosciu widzę że bardzo lubisz słowo ,, miły,, 🙂 a czy jestem miła ? Hmm, to zależy od sytuacji i człowieka. Bo chyba nie można być cały czas miłym, no chyba że jesteś Dalajlamą 😉
27.05.2023
Tao: Jakie macie plany na wakacje i czy w ogóle będą u Was jakieś wakacje ? 😉🥴
27.05.2023
Damian083: U mnie planów brak, może poza jednym skromnym wyzwaniem, planuję sobie jechać rowerem do Torunia (ok 40 km ode mnie). I tyle ;D
02.06.2023
Tao: O kurcze, skromne wyzwanie 😉 podziwiam ! Jak się domyślam, to pewnie już nie jedno takie wyzwanie za Tobą, bo nie da się tak po prostu przesiąść z kanapy na rower 😉👍
03.06.2023
vegantom: Nie jechałem rowerem wiele lat. Lubię chodzić piechotą. Często dziennie chodzę ponad 15 km.
04.06.2023
Damian083: Tao, nie jeżdżę jakoś wielce specjalnie, czasem po mieście trochę, a 40 km przecież da się przejechać, fajnie że z powrotem można sobie przecież wrócić pociągiem ;)
04.06.2023
MilyGosc: Co do wakacji... z kimś by mi się bardziej chciało. A sam to jeżdzę po Wrocławskich okolicach i parkach.
05.06.2023
MilyGosc: A Dalajlama od pewnego czasu nie jest dla mnie nikim szczególnym. Są różne informacje na jego temat. Parę książek być może napisał i tle.
05.06.2023
TomTom: Czy kryterium wyboru/poszukiwania partnera powinny być w pierwszej kolejności wspólne zainteresowania, czy atrakcyjność fizyczna? Wiadomo, że wszyscy mówią, że liczy się wnętrze, ale bądźmy szczerzy mało kto w ogóle nie zwraca uwagi na wygląd ;p
05.07.2023
TomTom: A może wybór powinien być dostosowany geograficznie, czyli zawężony do własnego miasta i okolicy? Co myślicie? :D
05.07.2023
Tao: Ciekawe pytanie TomTom, myślę że ważniejsze od wspólnych zainteresowań jest podobieństwo charakterów. Np. jedno jest introwertykiem, a drugie ekstrawertykiem. Oczywiście zainteresowania również są ważne, ale nie muszą być one takie same. Poza tym podobne cele, jedno chce mieć dużą rodzinę, a drugie nie chce jej mieć wcale. A co z takim ,,drobiazgami,, np. jak palenie ? Takich rzeczy może być cala masa. A z drugiej strony, cóż nie ma co ukrywać, prawda jest taka że to często wygląd fizyczny jest tym na co zwracamy najpierw uwagę. Tak czy inaczej, jakiś rodzaj wzajemnego przyciągania fizycznego musi istnieć, bo o to też przecież chodzi w związku.
07.07.2023
vegantom: Zgadzam się z Tao.
09.07.2023
TomTom: No tak, masz rację zapomniałem o zbieżności charakterów, czy chęci posiadania lub nie dzieci.
09.07.2023
Tao: Dorzucę coś jeszcze wiara i poglądy. Ateista i katoliczką = mega trudne połączenie.
09.07.2023
Tao: Prawdopodobnie każdy z nas ma jakieś szczególne wymagania, czy rzeczy, z którymi nie pójdzie na kompromis. Choć mogę się mylić. Co o tym myślicie ?
09.07.2023
TomTom: Na pewno, choć dla mnie przede wszystkim wege. Miałbym też problem z osobą mającą "misję religijną" ;), choć teoretycznie nie jestem ateistą. Ciężko by mi było z kimś mocno ekstrawertycznym. Bardziej obawiam się, że jakieś moje drobne wady mogłyby komuś przeszkadzać, niż w drugą stronę, bo jestem dość tolerancyjny.
09.07.2023
TomTom: Z doświadczenia wiem (i pewnie każdy zna z autopsji podobne historie ;) ), że z czasem drobnostki na które początkowo macha się ręką rosną, jak na drożdżach i w pewnym momencie mogą się stać iskierką w beczce prochu :D
09.07.2023
TomTom: "nie zmywasz po sobie", "zostawiasz brudne skarpetki koło łóżka", "nie domykasz szafek", "znowu nie wycisnęłaś pasty do zębów do końca", "odkładasz puste opakowanie po mleku sojowym z powrotem do lodówki" xD
09.07.2023
TomTom: Z drugiej strony jeśli ktoś nie potrafi zmienić swoich drobnych wad, które przeszkadzają drugiej stronie to chyba słabo u niego z szacunkiem do partnera/partnerki
09.07.2023
Tao: TomTom poruszasz bardzo ciekawe kwestie. Od dawna interesuję się psychologią związków i problemy o których piszesz pojawiają się w niemal każdym związku. Niestety w szkołach, ani w domu nie uczą nas jak stworzyć trwały i szczęśliwy związek, więc uczymy się na własnych błędach. To o czym napisałeś, to jedna z zasad - to co wkurza cię teraz troszkę, w przyszłości będzie cię doprowadzać do szału.
14.07.2023
Tao: Myślę że prdstawowy problem to komunikacja w związku, zamiatanie problemów pod dywan i wiele innych. Dużo by pisać 😉
14.07.2023
Tao: Natomiast wymienione przez Ciebie przykłady "nie domykasz szafek" itd. to zwykłe czepialstwo o tzw. pierdoluty. Albo robią to osobny niedojrzałe, albo szukają pretekstu do kłótni/zerwania, albo mają taki charakter. Tak czy inaczej, dialog i spokojna rozmowa, jeśli to nie pomaga to uciekać 😉 Choć notoryczne nie zmywanie po sobie, czy te słynne skarpetki, mogą irytować 😉
14.07.2023
Tao: A jeśli ktoś z kimś zerwał z powodu nie domykania szafek czy pasty do zębów... to cóż... krzyżyk na drogę 😉 być z kimś takim w związku, to koszmar.
14.07.2023
Tao: Mam jeszcze jedno przemyślenie, ktoś kto czuje się bardzo samotny, może wpaść w pewną pułapkę. Zgodzi się na każdy związek, będzie przymykał oczy na różne wady partnera/ki, pójdzie na każde ustępstwo, aż zorientuje się że w sumie to cały czas cierpi... Co o tym myślicie ?
14.07.2023
vegantom: Może niektórzy przyzwyczajają się do samotności?
23.07.2023
Damian083: Tao owszem jest takowa pułapka, ale to wszystko zależy od nas samych na ile na to pozwolimy, czy zdecydujemy się. Więc wychodzi na to, że czasem bycie lekko wycofanym przynosi korzyści, wszak czy to bycie wycofanym, czy też odwrotnie- wszystkie te cechy mamy z natury po to by nas chroniły, ten sposób bycia nasz u każdego jest inny i to jest w pewien sposób piękne. Piękne jest też to że możemy się w różny sposób wtedy dopasować w danej relacji.
24.07.2023
Damian083: Łapcie lekki wiersz przy poniedziałku ;P
24.07.2023
Damian083: "Wróbel" Moc natury w Twym lataniu, ukojenie w Twym ćwierkaniu, siedzisz sobie na gałęzi, pozazdrościć z drzewem więzi. Często piękny koncert dajesz, gdy o świcie wcześnie wstajesz, a gdy zmrok zapada głuchy, chcę Cię słuchać do poduchy. Siło czysta głosu Twego, spraw bym był Twoim kolegą, i w porządku Twej natury mógł przepędzić ciemne chmury. Na swój koncert mnie porywasz, choć samotnie w nim nie grywasz, towarzyszy masz bez liku, ja usiądę przy stoliku...
24.07.2023
Damian083: Przyznać się, kto trafił na marną pogodę ostatnich dni na urlopie, np nad morzem? ;)
27.07.2023
vegantom: :) Nie lubię podróżować. A to wiersz w klimacie wiersza Damiana: "Jest słońce w wesołym ogrodzie. Mróweczki tu chodzą se co dzień. Śpiew ptaków powietrze przeszywa. Ich pieśń jest wesoła i żywa."
30.07.2023
TomTom: "A w domu latają mole, ja pier*olę. Zabijać ich nie przystoi, choć wszędzie się od nich roi. Siedzą w orzechach i w makaronie, w zlewozmywaku co rusz jakiś tonie. W ryżu i w mące, w ciastkach i chlebie czują się u mnie, jak w siódmym niebie. Mole na ścianie i na suficie, klawe tu mają, ach klawe życie! Jedzą zapasy i trawią skrobię wiedzą skubane, że nic im nie zrobię" xD
30.07.2023
Marianna: Słowo za słowem. Wybrzmiały ładnie - nie powiem. Raczej nic nie dorzucę, ale może tu wrócę 😀
31.07.2023
Tao: Jesteście fantastyczni !😀 Uwielbiam wasze wierszyki ❤️☺️
06.08.2023
Tao: Niestety w umysłu mojego odmętach, nie odnajduję w sobie takich talentów...
06.08.2023
Tao: Słowo na niedzielę 😉 Jeszcze wracają do tematu samotności, tak sobie myślę, że mimo iż niektórzy marzą o związku i miłości, to podświadomie mogą sabotować swoje starania w tym względzie, bo bycie samemu jest łatwiejsze, wygodniejsze, jest mniej problemów, no i mniej bólu. Musi być coś na rzeczy, bo już od dawna mówi się że singli przybywa. Co o tym myślicie ? A może to nie jest wcale takie złe, czy trzeba koniecznie być w związku żeby być szczęśliwym ?
06.08.2023
TomTom: Na pewno coś w tym jest. Sam tak mam. Z jednej strony nie jest mi dobrze samemu, z drugiej mam obawy związane z kolejnym związkiem. Że nie spełnię czyichś oczekiwań, że będę starał się kogoś zadowolić kosztem samego siebie i nie będę się z tym dobrze czuł. Ale moje obawy to częściowo kwestia depresji i niskiego poczucia wartości
06.08.2023
TomTom: Choć, jako introwartyk nie mam problemu bycia sam ze sobą, ale jednak chyba nie chciałbym skończyć życia w samotności. Ciekawie rozgranicza to Haruki Murakami: https://www.elle.pl/artykul/jak-sie-wziac-w-garsc-ukonczenie-powiesci-oraz-maratonu-wymaga-tej-samej-dyscypliny-mowi-haruki-murakami
06.08.2023
Tao: TomTom, zastanawiające jest to, że na pierwszym miejscu stawiasz spełnienie czyichś oczekiwań a nie własne szczęście, a chyba powinny być to rzeczy równorzędne ?
13.08.2023
Tao: Bardzo ciekawy artykuł, wiele ciekawych wątków, np. bycie samemu a bycie samotnym, i ten o miłości do siebie - skłania do myślenia.
13.08.2023
Tao: U Was też Afryka ? 😉 U mnie wczoraj i dziś było chyba z 50° ! 😉😅
16.08.2023
Tao: Co porabialiście w takie upały ?
16.08.2023
TomTom: No klimat ostro się zmienia, ale i tak pewnie za kilka miesięcy będę tęsknił nawet za tymi upałami, jak będzie znów pizgający grudnio-styczeń ;)
16.08.2023
TomTom: żałuję, że nie zostałem milionerem szusowałbym całą zimę w Aspen albo Alpach Szwajcarskich, a jakbym miał już dosyć to wyjeżdżałbym na 3 miesiące na Florydę albo inne Bahamy... Moi rodzice też niestety nie wpadli na pomysł zostania milionerami xD
16.08.2023
vegantom: Jedna sprawa: mieć jakiś pomysł. Inna sprawa: ten pomysł zrealizować. :)
27.08.2023
Gość: yooooo
28.08.2023
Gość: Cześć wszystkim 🙂
31.08.2023
Gość: Cześć Tobie 😉👋🌷
01.09.2023
Tao: Słowo na niedzielę, "Kto wcześnie się z łoża zbiera, ten szybko umiera." cyt. Święta Księga Wielkich Mądrości
10.09.2023
Tao: Tak więc, Kochani dbajcie o siebie, bo kto będzie jak nie Wy ? 😉☺️😁😘
10.09.2023
Gość: hej
14.09.2023
Damian083: Ja mam inne powiedzenie: Kto późno wstaje, temu biada, szybko coś w majtach jemu opada 😜
15.09.2023
vegantom: :) "Kto rano wstaje, temu Swaróg daje".
17.09.2023
Damian083: (..) temu Swaróg daje twaróg 😶 wegański na śniadanie ;D
19.09.2023
Tao: G.wno prawda, dziś wstałam koło 6 i NIC NIE DOSTAŁAM !
20.09.2023
Tao: Za to słyszałam coś o kłamcach i piekle 😉😁😼😜
20.09.2023
vegantom: :) Rano ptaki ładnie śpiewają, zwłaszcza wiosną, o wschodzie słońca :)
24.09.2023
Tao: Słowo na niedzielę 😉
24.09.2023
Tao: Natrafiłam na bardzo ciekawy film, przyda się wszystkim którzy kogoś szukają. Poruszają tam wiele ciekawych wątków. Polecam 👍
24.09.2023
Tao: https://youtu.be/G82_tf7bIF0?si=Ue7vMVotkcWmqpCd
24.09.2023
Tao: Jestem ciekawa Waszego zdania na temat tego o czym tam mówią.
24.09.2023
Tao: Miłej niedzieli 🌞🍀🌻🍁🍂
24.09.2023
Tao: I jeszcze jeden ciekawy film, tu więcej rad dla panów:
24.09.2023
Tao: https://youtu.be/eCrUCzjYQOk?si=iz-Fz2IoX2KjaqWV
24.09.2023
TomTom: Ciekawy temat, jak tylko odsłucham dam znać :)
25.09.2023
huckleberry: Podcast Charyzmatyczny generalnie jest ok. Ta babka, psycholog jest w porządku, ale moim zdaniem to nie jest sedno problemu
03.10.2023
Tao: OK Huckleberry, to co Twoim zdaniem jest sednem problemu ? Zróbmy burzę mózgów 😉🌩️🧠
03.10.2023
huckleberry: IMHO sednem problemu jest to, że faceci przestali byc facetami i sa zniewieciali, a kobiety przestały byc kobietami. Oczywiście jest to uogólnienie.
05.10.2023
huckleberry: To, że faceci mają problem ze znalezieniem tzw. "normalnej kobiety" to jedno, ale to że kobiety mają problem ze znalezieniem "normalnego mężczyzny" to drugie, ale źródło problemu jest to samo. Z mojego doświadczenia wynika, ze to pomieszanie ról.
05.10.2023
TomTom: Wydaje mi się, że to kwestia tego, że w dzisiejszych czasach mamy większą swobodę w wyrażaniu swoich potrzeb i osobowości, a mniej musimy się dopasowywać do odgórnie wymyślonych norm społecznych. Nie sądzę, żeby ludzie 50 lat temu byli zasadniczo jacyś inni jednak wymagano od nich podejmowania pewnych ról nawet jak się kompletnie do tego nie nadawali. Bezdzietność np. była znacznie mniej akceptowalna. Facet musiał zadbać o rodzinę, być twardy, nieprzesadnie uczuciowy, a już na pewno nie płaczliwy. Jak ktoś sobie z tą rolą nie radził to uciekał w alkohol.
07.10.2023
TomTom: Kobieta miała być kurą domową (choć często też pracującą), gotować, dbać o dzieci i męża. Itd. itp. Teraz kobiety częściowo wyzwoliły się z tego kieratu (faceci ze swojego zresztą też), ale z drugiej strony mamy też pewne role wdrukowane genetycznie: kobieta oczekuje, że facet jednak będzie miał pewne przypisane męskie cechy, jak asertywność i spryt, a wielu mężczyzn szuka jednak opiekunki (w końcu to kobiety były odpowiedzialne przez tysiące lat za potomstwo). Umysł walczy trochę z biologią. :) Oczywiście nie ma co generalizować, ale imho trochę tak to wygląda.
07.10.2023
TomTom: więc słabszy/bardziej wrażliwy facet będzie się bał niezależnych/silnych kobiet i albo będzie sam albo będzie szukał opiekunki/mamusi. Btw ciekaw jestem ilu mężczyzn nie ma problemu z odwróceniem ról, czyli związku w którym np. kobieta lepiej zarabia/ robi karierę, a on sprząta, gotuje i ewentualnie zajmuje się dziećmi. Wydaje mi się, że to ciągle rzadkość.
07.10.2023
huckleberry: Ogolnie to widzę to tak samo jak Ty. Prawdopodobnie ja większą wagę przypisuję biologii z którą wygrać nie można. Jeśli facet jest słaby (lub nauczono go być słabym/nauczono, że tojest ok) to będzie mu trudno nie tyle znaleźć partnerkę, co stworzyc długoterminowy związek. Ile to ja koleżanek znam, które dosłownie nieznoszą facetów, którzy są niedecyzyjni, niezdecydowani i zmuszą ich do tego, by wchodzi w role męskie. W teorii rolami możemy się zamienić, a w praktyce biologia mówi swoje i nic z tego nie wychodzi. Na tę chwilę najbardziej rozsądne jest założenie, że facet kobiecie powinien dać poczucie bezpieczeństwa, a kobieta tzw. "ognisko domowe", z ktorego facet moim zdaniem nie jest w stanie stworzyć.
07.10.2023
huckleberry: Jeśli chodzi o związki facetów, którzy są "słabi", to własnie oni lgną do tzw. kobiet silnych, dominujących, ale z moich obserwacji taki związek i tak się rozpada z różnych powodów.
07.10.2023
Bogumil: Witam, Mam pytanie dotyczące spraw technicznych :-) czy standardowe funkcje jak wysyłanie zdjęć i wiadomości działąją? Ponieważ zarówno w jednym jak i drugim przypadku mam komunikat Brak Dostępu
01.11.2023
admin: Bogumil, wyślij do mnie wiadomość, zobaczymy.
02.11.2023
vegantom: Pogoda taka, że przypomina mi się ten utwór: https://www.youtube.com/watch?v=zVBGcyEvWa8
03.12.2023
Tao: O jej jaki mrok... może i pasuje do pogody... ale może w takim razie trzeba to zrównoważyć to czymś wesołym, pogodnym ? 😉🌞
03.12.2023
huckleberry: Jeśli chodzi o Type O Negative to bardzo lubię ten utwór: https://www.youtube.com/watch?v=LXIWRan3XGY
04.12.2023
huckleberry: Historia wokalisty też jest ciekawa! Polecam jeśli ktoś nie zna ;-)
04.12.2023
huckleberry: https://pl.wikipedia.org/wiki/Peter_Steele
04.12.2023
Tao: Oooo kurcze, ale gościu !!! 😳😮 Głos, wygląd itd. Nic dziwnego, jak się ma takiego krewnego jak Stalin, to jednak zobowiązuje 😉
05.12.2023
Tao: No dobrze, to jakie jeszcze macie sposoby na przetrwanie zimy ? Burrito z koca i kakałko ? Fajny filmik ? Rzucajcie propozycjami :)
05.12.2023
huckleberry: Bieganie w samej bluzie na mrozie trasy 5km :) Nie ma nic lepszego
05.12.2023
Tao: Hmmmmmm................
05.12.2023
Tao: .... mówisz, nie ma nic lepszego.... może i tak... przemyślę to
05.12.2023
huckleberry: :D no dla mnie nie ma, ale jestem otwarty na pomysły :D
05.12.2023
Tao: Skrolowanie fejsa i gierki 🤪😉
07.12.2023
Tao: Żart oczywiście, nie polecamy nikomu absolutnie, to szatańskie wynalazki !
07.12.2023
Tao: Z cyklu ,,Kijem w mrowisko,,
08.12.2023
Tao: BEZDZIETNOŚCI Z WYBORU
08.12.2023
Tao: Męski punkt widzenia, świetny film:
08.12.2023
Tao: https://youtu.be/0It8yUiTHDE?si=oQU6PwCeKvsxn6uy
08.12.2023
Tao: Gorąco polecam ! 👍 Napiszcie co o tym myślicie ? Antynatalizm to nowoczesne wymysły, zboczenie ?
08.12.2023
Tao: Moim zdaniem Karol mówi wiele ciekawych rzeczy, choć wazektomia wydaje się być trochę drastyczna.
08.12.2023
huckleberry: Coraz mniej facetów będzie: 1. miało dzieci, 2. żeniło się. Duża część facetów doszła do wniosku, że to nie ma sensu i idą albo MGTOW albo wazektomią albo zajmują się sobą.
08.12.2023
huckleberry: No generalnie cięzko się pana Karola słucha. Zgadzam się z nim co do tego, że pokolenie 30-40 latków ma coś do odrobienia, pracy nad sobą, ale nie zgadzam się w ogóle co do wazektomii i jej promowania. Zobaczyłem nawet jego bloga i zauważyłem,że ja jestem dokładną odwrotnością tego gośćia :D
08.12.2023
Tao: Wielkie dzięki Huck, że wspomniałeś o jego blogu, też wpadłam (a robię to niezwykle rzadko, mało kto jest w stanie mnie aż tak zaintrygować, ale też brak czasu) I cóż, im więcej czytam, tym bardziej przekonuję się że to naprawdę ŚWIETNY facet, mężczyzna, człowiek.
09.12.2023
Tao: Ale wracając do tematu, bo miało być o BZW czyli o bezdzietności z wyboru, polecam naprawdę świetny i profesjonalny podkast:
09.12.2023
Tao: https://youtu.be/ibO188xdF0o?si=6bh8qkoF5G7J2iw-
09.12.2023
huckleberry: Za każdym razem, gdy widzę takie keywordy jak np. na wskazanym przez Ciebie podcascie, to mysle "nie bedzie tak źle, dam im szanse". Niestety zawsze tego żałuję, więc nawet nie przesłucham.
09.12.2023
Tao: Eeee tam, takie tam gadanie, po prostu temat Cię nie interesuje i tyle. Ok rozumiem to. Jutro wrzucę coś o MGTOW
09.12.2023
huckleberry: Temat mnie bardzo interesuje, ale mam alergie na pewne słowa klucze :D
09.12.2023
Tao: A tu rudobrody miszcz przedstawia sprawę dość, hmm.. zobatrzcie sami 😉😁 Uwaga 25+
10.12.2023
Tao: https://youtu.be/envZkj1bkQY?si=yIW31b0gB5C4POPh
10.12.2023
huckleberry: 'Ruda broda sie nie pierdoli, to arystokracja'
14.12.2023
huckleberry: No powiem, że jako rudobrody nie kupuje jego formy przekazu. Co do reszty wypowiem się później.
14.12.2023
huckleberry: Na razie oberzałem 8 minut i z treścią się zgadzam. Jest dosyć oczywista, ale zdaję sobie sprawę z tego, że nie dla wszystkich :D Później dokończę
14.12.2023
huckleberry: Eeeee, z tym eksperymentem w okolicach 10-tej minuty, to ja bym go niestety zdał. Ale taka jest moja natura, że praktycznie nie patrzę na ludzi z perspektywy pytania "co robią?" tylko "dlaczego to robią?". IMHO to znacznie ważniejsze pytanie (no i odpowiedź :D)
14.12.2023
Tao: Tak, ja również się zgadzam co do treści, choć forma przekazu jest nieco kontrowersyjna.
16.12.2023
Tao: Co do eksperymentu, to uważam że jest on bardzo ciekawy i polecam go każdemu 👍
16.12.2023
huckleberry: Eksperyment ciekawy. Faktycznie wiekszość ludzi nawet nie próbuje wejśc w skórę drugiego człowieka, ale da się tego nauczyć. Powiedziałbym, że z biegiem czasu staje się to nawykiem ;-)
16.12.2023
Tao: To jesteś wyjątkiem od reguły, bo prawda jest taka, że absolutna większość ludzi zakochuje się w swoich wyobrażeniach na temat danej osoby, a nie w tej osobie.
17.12.2023
Tao: Choć z drugiej strony, jak temu zapobiec ? Na pierwszej, czy drugiej randce wywalić wszystkie, no może większość 😉😁 swoje wady ? To by było uczciwe, ale ilu było by odważnych ?
17.12.2023
huckleberry: Doświadczenie sprawia, że moja liczba złudzeń, które są podstawą wyobrażenia maleją z roku na rok :D Oczywiście na mój temat też :D
18.12.2023
admin: Kochani, życzę Wam aby ten świąteczny czas upłynął Wam spokojnie, szczęśliwie i leniwie ! Tak jest, bądźcie kotami a nie mróweczkami, czas odpocząć ! 😘😉😎💖🍰🌞🍀🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
23.12.2023
VegMonia1994: Święta święta i po świętach... Kto jutro do pracy?
26.12.2023
Tao: Większość 🥴 no chyba że nie 😉🤔 chyba że ktoś pracuje w domu ? A jak tam u Ciebie VegMonia ? 😉
27.12.2023
Gosia86: Hej, czy ktoś korzysta z tego portalu?
27.12.2023
huckleberry: Korzysta, korzysta
28.12.2023
Tao: Hej Gosia86, sprawa wygląda tak, ten portal tworzą i korzystają, nie jacyś tam oni, czy kosmici, ale MY wszyscy 😉😘 Ty wejdziesz zagadasz, kogoś tu zaprosisz i tak to działa 😉 tak to działa na darmowym portalu 😉 dużo buziaków 😘
28.12.2023
VegMonia1994: Ja sobie przed końcem roku zrobiłam wolne 😉 jeden dzień byłam w pracy, ale jak to koniec roku, mało roboty więc nie było problemu
30.12.2023
Tao: No dobrze, ale jutro żarty się kończą, jakie macie plany na jutro ? 😉🥴
30.12.2023
admin: Kochani, niech w Nowym Roku spełnią się wszystkie Wasze marzenia !!! Szczególnie jeśli szukacie drugiej połówki, bratniej duszy czy swojej sympatii 💏💘💝💕😉🍸🍸🎉🎆🎇 ki
31.12.2023
Gość: Ehh te strzały, huki... Mam nadzieję że wszystkie nasze czworonogi przeżyły w miarę spokojnie tą noc
01.01.2024
huckleberry: Moje przeżyły ;-) Ja
01.01.2024
huckleberry: spedzilem sylwestra w domu, ale to chyba ten wiek, że już sie nie chce łazic ;D
01.01.2024
Tao: W sumie jak się tak zastanowić, to ta tradycja jest głupia jak kilo gwoździ 😉 niby nowy rok trzeba jakoś przywitać itd. ale przecież kiedyś tam, za początek roku/cyklu uważano początek wiosny i to było naturalne. Jest taki kanał Historia bez cenzury, polecam film w którym tłumaczą skąd się wziął ten cały sylwester.
01.01.2024
Tao: https://youtu.be/ns4ba3pO2iE?si=NPynpdRnmgXqEOFy
01.01.2024
Marianna: Dziękuję za życzenia:-) Mój kotek trochę niespokojnie biegał tam i z powrotem, siadał na parapetach i patrzył na błyski światła. W tym roku hałas był okrutny i trwał wyjątkowo długo, ale jakoś z Szogusiem daliśmy radę. Huckleberry - nie byłeś odosobniony w domowym Sylwestrze. Jakoś nie czuję z tego powodu negatywnych emocji :-) Niech każdy bawi się tak jak chce i lubi. W Nowym Roku wszystkim życzę wiele pięknych niespodzianek i inspirujących doświadczeń :-) :-)
02.01.2024
Marianna: Aha, a filmik z chęcią dziś sobie obejrzę.
02.01.2024
huckleberry: Dawno nie gadałem z Tobą Marianno, jakieś 10 lat temu :D
04.01.2024
huckleberry: Milo Cie więc słyszeć ponownie ;-)
04.01.2024
huckleberry: Co do Drewniaka z Historii bez Cenzury, to bardzo lubię jego kanał, bardziej popularnonaukowy, ale wysoce przyswajalne :D Też sobie włączyłem w tle i biorę sie za sprzątanie. Miłego dnia Wam zyczę!
04.01.2024
Marianna: Ha, ha, ha - Huckleberry dzięki, nawzajem :-) To fakt niezaprzeczalny, minęło sporo lat :-) Pozdrawiam :-)
04.01.2024
Gość: A fee 10 lat 😉 nadrabiajcie ! 😀 Miłego wieczoru 🙂☺️
05.01.2024
Tao: To byłam ja, ale mnie wylogowało ;) Huck a propos sprzątania, wrzuć do swojego opisu - hobby - sprzątanie, zobaczysz co się będzie działo 😉😀
05.01.2024
huckleberry: Wole nie ryzykować, bo jeszcze ktoś odbierze to jako deklarację:D
06.01.2024
VegMonia1994: Ojj nie każdy lubi jak druga strona sprząta 😉 znam osoby które po innych jeszcze poprawiają i narzekają, że źle, nie tak 😅
06.01.2024
Damian083: Myślę, że fajnie jak każdy w miarę po sobie potrafi ogarnąć (czyt posprzątać), bez zbędnego zwracania uwagi na to że musi być nadwyraz idealnie.
07.01.2024
Damian083: Ja jedynie co wymagam, to np naczynia po umyciu i wyłożeniu muszą być od siebie min 2 cm, wszystkie do siebie rownolegle ułożone w idealnym owym ułożeniu. Nie daj boże przyjdź do mnie,zdejmij buty i postaw je nierówno , muszą być w specjalnie do tego wyznaczonym miejscu idealnie co do milimetra odłożone, a po przekroczeniu progu domu preferuję lekki uśmiech i podanie dłoni na dzień dobry (tylko wysublimowanie lekki żebym nie odebrał tego jako zniewagę mego domu). Zamieszać kawę po dodaniu mleka (Alpro Barista- reklama ;D) maxc 3 razy, preferuję w prawo, bo w lewo uznam za zniewage, że w moim miejscu wszystko jest odwrotnie, no i chyba odłożyć łyżeczkę w rogu stołu 14 cm od szerokości końca stołu i może być nawet do 25 cm od końca długości stołu, nie musze pisac że idealnie co do tych krańców prostopadle i równolegle. Ot takie proste czynności kreujące porządek i ułatwiające życie 😜
07.01.2024
Damian083: Pomyłka- 15 cm od końca szerokości stołu ; ) wiadomo, zawsze lepsze 15 cm niż 14 😶
07.01.2024
Tao: Zaraz, zaraz powoli, wszystko cacy, nie ma problemu i w ogóle, ale dajmy na to, że jest stół o długości metr na metr i teraz chcę rozłożyć te talerze obok siebie - 2 cm, talerze o średnicy 22cm. Dużo tych talerzy się nie zmieści, czy masz jakąś specjalną powierzchnię do suszenia talerzy ? I czy już ma tak zostać, czy można je schować do szafki ? Co do reszty, to ok ogarniam, nie ma problemu.
07.01.2024
Damian083: Tao , wszystko można, byle z wolna i ostrożna ;D
11.01.2024
Tao: Uff, to dobrze 😉😁 Miłego dnia Wam życzę, macie jakieś plany na weekend, czy przed kompem 😉
12.01.2024
Damian083: Przed kompem, jak na solidnych introwertyków przystało, inaczej bysmy się tu nie logowali... Chociaż patrząc na czas przebywania ludzi na tym portalu to mam wrażenie że świat wyszedł z introwertyzmu 😆
12.01.2024
Damian083: Tao, a Ty balujesz w week?
13.01.2024
Tao: Oj Damian, Ty złośliwcze 😛 to nie Facebook z kupą ludzi i kasy, jest jak jest. Wiesz, może nawet lepiej by było żeby tu nikt nie wchodził ani na inne strony, żebyśmy zamiast tego zadzwonili do kogoś, spotkali się z kimś. Bo tendencje są takie, że więcej czasu spędzamy z telefonem niż z żywym człowiekiem i to dotyczy większości, nie tylko introwertyków. Co będzie za 10-20 lat ?
13.01.2024
Tao: A co u mnie ? Kupa roboty, + ostatnio odśnieżanie i takie tam. A jutro może zrobię wypad na.... GRZYBY ! Co zdziwieni ?😁 A tak, są smaczne grzyby, które można zbierać zimą, ja zbieram płomiennice zimową, polecam ! 🤤🤤🤤
13.01.2024
VegMonia1994: Zimowe grzyby, brzmi ciekawie, aż chyba i ja się do lasu wybiorę 😁 u mnie weekendzie leniwie, praktycznie cała sobota przespana po tygodniu nocek w pracy a dziś sprzątnie po świąteczne, już ozdoby poszły na strych 😉
14.01.2024
Damian083: Kocham grzybkobranie, ale widocznie aż takiej wiedzy nie mam, żeby zimą chodzić jak Tao : ) planuję wzmocnić w tym roku swoją wiedze w zakresie takowych różnych dzikich roślinek , które są jadalne a których często nie zauważamy, no i rosną dziko a to co dzikie i jadalne to zawsze najzdrowsze ;D
15.01.2024
Tao: VegMonia ależ Ty dzielna ! Tydzień nocek ! Trzeba było zostawić to sprzątanie w cholerę i spać cały weekend 😁😉
16.01.2024
Tao: Damian, nie jestem żadnym specem, dopiero się uczę 😉 po prostu płomiennica jest łatwa do rozpoznania, nie można jej pomylić z innymi grzybami, bo w zimie prawie nie ma innych grzybów ☺️
16.01.2024
Tao: Polecam filmik - zimowe grzyby.
16.01.2024
Tao: https://youtu.be/nVAIw_LhwAs?si=2pxhezMAiNgczyMs
16.01.2024
Tao: Acha, ważna rzecz, to grzyby lecznicze, na wschodzie bardzo cenione, zwane grzybami enoki. Jeśli znajdziesz dobre miejsce, to i wiadro nabierasz 🙂
16.01.2024
vegantom: Co do dzikich jadalnych roślinek: kiedyś robiłem koniczynę a la szpinak. :)
20.01.2024
Tao: Ja polecam pokrzywę, podagrycznik a la szpinak. Polecam też szczawik zajęczy, komosę, kwiaty mniszka, gwiazdnicę i w ogóle wiele młodych listków i roślinek, eksperymentujcie. Na YouTube jest fajny kanał chwastożercy - Łukasz Łuczaj 👍
20.01.2024
VegMonia1994: Im więcej naturalnej zieleninki tym lepiej 😁
20.01.2024
Damian083: Dokładnie :)
21.01.2024
Damian083: Tao pokrzywę mam zamrożoną z zeszłego roku, w zasadzie sprzed paru miesięcy , z jesienii kiedy jeszcze rosła ;D
24.01.2024
Tao: Ooo Damianie szacun ! 👍 Pewnie i zapasik grzybków tyż by się znalazł 😉 Powiedz, co robisz z tej pokrzywy ? Bardziej do jedzenia czy do picia ? I czy jeszcze eksperymentowałeś z jakąś dziczyzną ? 😉
24.01.2024
Tao: A ja byłam dzisiaj na polowaniu 😉 zebrałam ponad pół wiadra grzybów, zdjęcia niżej 👇
25.01.2024
Damian083: No właśnie słabo coś w praktyce ubogacam swą wiedzę w zakresie "dziczyzny".. A pokrzywę mam zamrożoną i dodaję czasem do jakiejś potrawy, głównie do sosu który robię z warzywami i z makaronem np ;) Tao, może powinnaś zorganizować jakiś kurs poznawania takich roślin (i grzybków) , w sensie kurs w praktyce i w plenerze. No bo wiadomo że tylko tak się powinno poznawać, z książek to raczej słaba wiedza bo tylko teoretyczna.
27.01.2024
kochamswinki: Cześć , mam pytanie , pościcie w piątek?
30.01.2024
Gość: My pościmy non stop 😄😉😋
30.01.2024
Damian083: Oczywiście, brak sexu w piątek to podstawa ;D
30.01.2024
VegMonia1994: Post, nie post ale i tak kalorie trzeba spalić 😅
31.01.2024
Damian083: Pozostało więc bieganie jako kalorii spalanie ;D
01.02.2024
Tao: Damian, generalnie jestem za 👍 tylko problem mógłby być z organizacją tego wszystkiego, szczegóły, szczególiki 😉
22.02.2024
Tao: Zmieniając temat, mam ciekawy filmik - Epidemia samotności młodych mężczyzn - świetnie zrobiona analiza, polecam !👍
22.02.2024
Tao: https://youtu.be/E52aBKZPbW4?si=T9DS1lf311w10S5L
22.02.2024
Tao: https://youtu.be/jp4pUVrD6sQ?si=LBVW6RQlF6xxgZFu
22.02.2024
huckleberry: A ja się w większości z nim zgadzam i uważam, że Fangotten patrzy na świat przez optykę kobiety. Mam tylko nadzieję, że nie okaże się kolejnym Gargamelem czy innym Gonciarzem.
24.02.2024
huckleberry: Kur...deee! W większości się z nim nie zgadzam* :D
24.02.2024
Tao: Znalazłam jeszcze jeden filmik w tym temacie + ostrzeżenie dla dziewczyn przed ,,artystami podrywu,, Polecam 👇
27.02.2024
Tao: https://youtu.be/U3i-o3dcZhA?si=ImmLI0VoFXwr-mgB
27.02.2024
Gość: Czy to działa?
01.03.2024
Tao: Musisz wcisnąć spację, pojawi się hasło - wrzuć monetę - wrzuć z 5 zeta, to pokażą ci się najciekawsze propozycje. W weekendy za darmo, także tego 😘
01.03.2024
Tao: Jak dalej nie działa, to walnij ze 3 X w kompa, powinno być ok
01.03.2024
Damian083: ;D
01.03.2024
Damian083: Co słychać, jak leci, był romans i będą z tego dzieci? ;D
13d temu
Gość: leci, leci, jak co miesiąc ;D
12d temu
vegantom: Dla wszystkich Pań, Wszystkiego Dobrego z okazji Dnia Kobiet. :)
11d temu
Tao: Dziękujemy !!! ☺️🙏🏻🌞
10d temu
admin: Wszystkim naszym Panom, życzę spełnienia wszystkich marzeń !!! 💞💰🍹🍰🌄🌞🍀🍀🍀🎁🚙🚻😘
9d temu
Damian083: Dziękować serdecznie
8d temu
Przekaż darowiznę

Prosimy o wsparcie finansowe:





Dziękujemy!

Ostatnie nowości
Kinga i Michał poznali się dzięki LV, a niedawno się pobrali ! Więcej informacji w opisie.
13.08.2021
 
Masz czasem ochotę na coś słodkiego ? Ciastka, cukierki, lody, czekolady a nawet żelki. Okazuje się, że jest ich całkiem sporo. W ich składzie nie znajdziecie produktów odzwierzęcych, więc śmiało można po nie sięgać. Zobacz czy znajdziesz coś dla siebie :-)
10.12.2018
 
Jak wyprodukować mleko bez udziału krowy ? Otóż dwaj weganie postanowili to zrobić za pomocą genetycznie zmodyfikowanych drożdży, które w procesie fermentacji zamiast alkoholu produkują białka identyczne z krowimi. Link w opisie.
28.11.2018
 
Ściana
24.02.2024
Brak komentarzy
2
Tao
25.01.2024
Brak komentarzy
5
Avatar
21.01.2024
Brak komentarzy
27
Avatar
14.01.2024
Brak komentarzy
0
09.01.2024
Brak komentarzy
1
09.01.2024
Brak komentarzy
1
04.01.2024
Brak komentarzy
2
01.01.2024
Brak komentarzy
1
31.12.2023
Brak komentarzy
0
Użytkownicy
ostatnio
Publiczne wydarzenia
Wyróżnione
Wege Festiwal Warszawa to kilkadziesiąt pysznych stoisk z wegańskim jedzeniem z całej Polski w samym centrum stolicy Wege Festiwal to styl życia - naturalne kosmetyki, moda i dodatki bez składników zwierzęcych
09.10.2022 12:00
Pałac Kultury i Nauki, Warszawa, Polska
0
Od admin
Wege Festiwal Warszawa to kilkadziesiąt pysznych stoisk z wegańskim jedzeniem z całej Polski w samym centrum stolicyWege Festiwal to styl życia - naturalne kosmetyki, moda i dodatki bez składników zwierzęcych.
10.10.2021 12:00
Pałac Kultury i Nauki, Warszawa, Polska
0
Od admin
  Na miejscu zjecie pyszne roślinne hot dogi w chrupiących bułkach, frytki z batatów, smakowite domowe pierogi, burgery ze świeżymi sosami, azjatyckie wegańskie pho i wiele innych potraw! Do domu zabierzecie przepyszne gruzińskie chlebki oraz inne smakołyki. Nie zabraknie także deserów takich jak …
03.10.2020 00:00
Stadion Zawiszy, Bydgoszcz, Polska
0
Od admin
Najnowsze artykuły
Poradnik dla singli i dużo więcej.
19.10.2018
 
Jak zwiększyć swoje szanse na znalezienie drugiej połówki
06.03.2013
 
wyróżnieni użytkownicy
ostatnio
Astronawigator
Login
Oś czasu
24 dni temu
Krzysztof dodał/a 2 nowych zdjęć do albumu rozne
24.02.2024 2 lajków 0 komentarz/y 0 komentarz/y
25.01.2024
Tao dodał/a nowe zdjęcie
25.01.2024 5 lajków 0 komentarz/y 0 komentarz/y
21.01.2024
WesolyInwestor dodał/a nowe zdjęcie
21.01.2024 27 lajków 0 komentarz/y 0 komentarz/y
FACEBOOK